Fredag

Äntligen helg efter en tung skolvecka :D Fast helgen kommer vara över snabbt, som alltid.

Imorse hade jag nationella i engelska, skriv delen. Det gick ganska bra, jag hoppas på ett G iaf :)
Sedan har jag haft mänken resten av dagen och sista timmen skulle vi läsa i en bok. Och om alla var tyst och läste så kulle vi få sluta en halvtimme tidigare och så blev det, ganska skönt :) Så då gick jag på Cubus och köpte en sjal som jag velat ha ett tag.

Nu är jag hemma och väntar på att mamma ska komma hem så vi kan äta, men det dröjer nog ett tag till :P
Ikväll blir det ingen lagård, fråga mig inte varför. För jag har egentligen ingen anledning att inte gå dit, jag känner bara att jag måste passa på att ta en paus innan kalvningen sätter ingång på riktigt. Lammningen är i stort sett över. Det är bara några få tackor kvar och det är några veckor kvar innan dom kommer att lamma skulle jag tro.


Ha en jätte bra helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0