Måndag

Om 2 veckor börjar skolan igen, det tycker jag inte låter så bra. Jag tycker att det är så kul att ha praktik och jag vill inte därifrån! Den här praktikperioden tycktde jag också mycket mera om än min förra. Men jag har fått frågan om jag skulle vilja ställa upp och jobba på helger och lov om det skulle behövas, och visst skulle jag vilja det :) Och så hoppas jag att jag kommer att få jobba där nästa sommar, den här sommaren har jag lovat mig själv att ta det lugnt och bara jobba 3 veckor på kyrkogården och jag tänker inte ändra mig! Även fast dom frågade om jag ville jobba i sommar också, men nej tyvärr.

Idag har jag iallafall jobbat dag, så nu är jag ledig imorgon. Och då kommer jag väll antagligen att vara i lagårn hela dagen men jag kanske också bör börja på mina apu uppgifter?!

Ikväll i lagårn gick hö upprullaren sönder, efter 12 år! Haha, undra vad som kommer hända nu. I några dagar framöver måste vi iallafall dra ut höet för hand ... ganska så tungt arbete men man har ju inget val.

Och idag tog jag ut Frasse ( världens goaste lamm) och så följde han mig hem på bron. Isabelle tog kort som inte blev så vidare bra och sedan gick vi tillbaka till lagårn. Han är som en liten hund, följer mig vart jag än går och är inte rädd för något :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0