Onsdag

Nu är det bara två skoldagar kvar den här veckan och det känns skönt. Idag började jag inte förän kl 9.40 så jag åkte med grannen imorse. Fast jag kom ändå till skolan halv 9 så jag tränade lite på provet innan vi började.
Dagen har kännt ganska så onödig förutom provet då. För på engelskan såg vi på film och efter lunch hade vi våran nya lärare som bara hade en utav de 2 lektionerna som hon egentligen skulle ha. Så vi blev lediga i 80 minuter och då gick jag Josefin och Sandra och fikade, igen :P Och efter det hade vi provet i demens som gick ganska bra. Jag kommer förhoppningsvis få G iallafall.

Igår vart det ingen slakt utav Bingo så det blev idag istället. Stakarn! Men ändå rätt åt honom för han åt upp min vante en gång i tiden.

Ikväll ska jag till lagårn för jag var inte där igår :S Det kanske inte låter så hemskt men för mig är de det. Så jag får väll vara där extra länge ikväll?

Imorgon börjar jag också sent, inte förrän 10 faktiskt :) Så då har pappa lovat att han ska skjutsa mig så att jag får sova till minst halv 9 :D Mycket bra. Och sedan så slutar jag 13.40, ännu bättre.

Nu väntar jag på att min granne ska sluta jobba så att jag kan åka med henne hem också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0