Sammanfattning av mitt lov!

Söndag idag och lovet är slut. Känns inte alls bra! Jag känner inte för att komma tillbaka till skolan faktiskt, jag har varit borta där ifrån så länge nu.  Och att börja ha prov och läxor igen längtar jag inte till eftersom att jag redan har de jag gör. Egentligen så tycker jag att det är otroligt att jag hunnit göra Apu uppgifterna. Men dom är iallafall klara. Så nu är det bara provet i demens som ligger och trycker. Jag tog inte hem den boken och om jag hade gjort det så skulle jag ändå inte ha tränat nått. Så det blir nog hård pluggning imorgon kväll för på tisdag ska jag på föreningens årsmöte så då lär de inte bli nått pluggande!

Egentligen så har jag inte så mycket att säga om mitt lov eftersom att jag har haft fullt upp i lagårn hela lovet och praktiken. Iallafall så har jag spenderat 2 nätter (ja, nätter och nätter kanske jag inte ska säga. Sena kvällar.) nu under lovet för att bevaka en lammning och en kalvning. Men det hände såklart inget under tiden jag var där. Dom föddes på morgonsidan. Så nu är det 2 kalvar och 29 lamm och det blir flera ..... !
Sedan så har jag varit i stan under lovet och haft synundersökning som såklart visade att jag måste ha glasögon men det visste jag. Så då provade jag bågar och hade lite svårt att bestämma mig men tillslut så fastnade jag för ett par. Så om någon vecka ska jag hämta ut dom. Men jag vill inte ha glasögon, kan ingen fatta det!....

Nu ska jag gå till lagårn och sedan börja ladda upp inför den tugna morgondagen ... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0