Torsdag

Idag kan man säga att det är en ganska så lugn dag. Jag började inte förän 10 så jag fick skjuts av pappa till skolan. Och jag slutar 13.40 så jag har bara gått 3 ½ timme idag, ganska så skönt :)

Igår kväll satt jag hela kvällen med föreningens saker. Jag gjorde en massa olika listor. Födelsedagslistor, addresslistorm, telefonlistor och så renskrev jag protokollet. Lite att göra då man är sekreterare, men det är ändå ganska så roligt. För jag tycker att våran förening har  allt så förvirrande så jag ska försöka få lite ordning på det.

Igår blev Bingo slaktat och jag tror att det gick bra. Jag var ju som sagt inte med eftersom att jag var i skolan. Det hänger bara en död kropp i taket nu.

Ikväll ska jag till lagårn och sedan ska jag fortsätta med föreningens grejs. Jag har inga läxor och det är skönt, då hinner man ta det lite lugnt mellan varven.

Imorgon är det nationella i engelska och det ser jag inte direkt framemot, men jag får bara hoppas på att det går bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0