Torsdag

Nu är min praktik över och det är både på gott och ont. Iallafall så har den fått alldeles för fort .. jag tycker att jag nyss började, men det har faktiskt gått 4 veckor! På detta blir det nu extra bra med lov en vecka innan skolan börjar igen.

Idag innan jag började var jag till farmor och fikade och när jag gick därifrån var jag som alltid alldeles för mätt. Det är jobbigt när dom tvingar på en att äta så himla mycket. Macka på macka, kaka på kaka osv. "Viktoria, du är ju så smal så du behöver äta mycket" Suck och åter suck :P Men så är väll antagligen dom flesta som är farmor och mormor, eller?

Imorgon ska jag försöka sova ut och sedan blir det väll lagårn hela dagen. Låååångfredagen som man egentligen inte ska göra något på, men vad är det för fjask? Det  var förut de nu skiter jag och alla i det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0