Fredag

Idag har jag varit i stan hela dagen känns det som. Mitt på dagen var jag dit med Örjan för han skulle hämta hem Tobias och så skulle dom handla. Sen kom jag tillbaka hem runt 2 tiden. Och sedan vid 4 tiden åkte jag + familjen ner till stan igen. Vi lånade en bil över helgen som vi kanske ska köpa. En nästan likadan som vi har, bara att det är en annan färg och en annan årsmodell. Sedan åt vi i stan, fast jag kände ingen smak alls för jag är så ordenltigt förkyld nu. Hoppas på att det blir bättre :)


Ha en bra helg!

På bilden är våran bil som vi lånar nu över helgen. Våran egna bil ser likadan ut bara de att den är blå.


Kommentarer
Postat av: sandra

är du också förkyld =) är det själv också hoppas att vi blir frisk snart

2009-08-22 @ 16:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0