Fredag

Nu är det helg, rätt så skönt faktiskt. Första veckan i skolan efter sommarlov brukar vara rätt så jobbig eftersom att det inte är så många "riktiga" lektioner och så är man bara trött och less. Den här veckan som varit känns rätt onödig måste jag säga för det känns som att mer än halva tiden har man varit ledig och inte haft nått att göra. Men men, nu är det iallafall helg och man slipper kliva upp klockan 6 på mornarna,

Idag slutade jag sent, det kommer jag tyvärr att göra varje fredag så jag måste ta 16.10 bussen hem. Lite tråkigt, på fredagar vill man ju helst komma hem tidigare än andra dagar. På sista lektionen idag hade vi samhällskunskap och lärarn är ganska kul för halva lektion gick åt till att ropa upp alla. Haha, sjukt. Men det var faktiskt lite kul. Och så måste jag berömma mig själv för jag pratade nästan ingenting på mattelektionen idag och jag jobbade faktiskt bra :) Men det var tack vare att jag lyssnade på musik, kanske bäst att forsätta med det?

Nu ikväll ska jag packa ihop lite kläder som jag ska ha imorgon och sedan ska jag vänta på att Örjan kommer hem från skjutningen så att jag kan fara hem till honom, jag ska nämligen sova över där i natt med för jag ska följa med han på dop imorgon :)


Ha en bra helg allihop! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0