Måndag

En ny vecka igen, man känner sig väll inte direkt så laddad men det är bara att försöka stå ut. Det som är jobbigast är att man jämt slutar tidigare från alla lektioner och blir ledig så länge. Och här på skolan finns det ju inte allt för mycket att hitta på.

Idag slutar vi iallafall tidigt, 13.30. Det är skönt, men ändå väldigt drygt eftersom att jag måste vänta 1 ½ timme på bussen. Men jag är van med det, tyvärr. Örjan ska följa mig direkt hem från skolan idag och jag kan bara hoppas på att han ska sova över också, men man kan aldrig vara säker när det gäller han för helt plötsligt kan han komma på nått annat som han måste göra. Typiskt!

(Örjan och jag i lördags)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0