Onsdag

Imorse vaknade jag vid 12 någonting, eller jag vaknade väll vid 10 men eftersom att Örjan sov över blev det inte att vi klev upp förrän tolv. Det är så trevligt att bara ligga och mysa en stund. På eftermiddagen åkte vi iväg till farmor eftersom att hon fyller hela 88 år idag. Hon fick en ljuslykta av mig med hjärtan. Och vi blev bjudna på smörgåstårta, kakor, bullar och marängtårta. Man var ganska så mätt när man åkte därifrån.

Nu har jag nyss ätit och snart ska jag och Örjan iväg och fiska om det inte börjar regna så. Och sedan blir det väll att jag stannar hos honom i natt. ♥


Kommentarer
Postat av: MALIN [malinworlin.blogg.se]

Fin bild & fin blogg :)

2009-08-05 @ 22:06:13
URL: http://malinworlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0