Fredag

Julafton var riktigt bra förutom att jag hade värk i naken som gjorde att jag tappade matlusten totalt. Men det är sånt man får ta. Det gick över senare på kvällen. Så jag fick äta allt jag missat då istället :)
Senare på kvällen var det juklappsutdelning. Jag fick en massa olika saker. Av Örjan fick jag ett jätte fint halsband med hjärta, av Madeleine fick jag också ett jätte fint halsband och jag fick även ett halsband av Sandra som passar mig perfekt eftersom att stenen på det var lila. Av Karoline och Isabelle fick jag en massa köksredskap som jag har önskat mig. Av mamma och pappa fick jag pengar, godis, 2 prydnadselefanter och mjukisbyxor. Av morfar fick jag en stekpanna, ett durkslag, en parfym, ett påslakan och pengar. Av farmor fick jag en handduk och pengar. Sedan så fick jag tjocksockar, en tomte, en till elefant, en "snökula" och pengar av några andra släktingar och vänner. Tack så mycket för allt :)

Vid 11 igår gick jag bort till Örjan igen för att jag ville sova hos honom. Idag har vi varit ute med skotern och satt upp några pinnar brevid skoterleden men jag höll på att förfrysa om fötterna så vi fick sluta och fara hem istället. Nu sitter jag här och kolla lite, vid 3 ska vi bort till mig och äta. Mysigt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0