Tisdag

Nu är den här skoldagen avklarad också. Vi fick sluta 45 miuter tidigare idag, skönt. Om ett tag ska jag ringa till Mattias eftersom att jag har lovat honom att han ska få vara med mig tills bussen går klockan 3. Vad vi ska göra vet jag inte, det känns dumt att låta honom följa med mig och leta julklappar så det får jag nog ta en annan dag.

Jag åker direkt till Örjan med bussen eftersom att jag har en massa saker hos honom, bl.a min dator och de vill jag helst inte vara ifrån. Jag kommer nog inte att vara hos honom allt för länge ikväll eftersom att han ska upp tidigt imorgon bitti.

Igår kväll blev det väldigt sent, jag tror inte att jag somnade förrän klockan 1! Och det straffar sig på morgonen och under dagen för jag har varit väldigt trött idag .... Måste försöka gå och lägga mig tidigare idag även fast jag vet att det kan bli svårt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0