Söndag

Vad är det med mig? Har jag slutat blogga eller? Så här får det inte vara. Okey om jag inte bloggar varje dag men det får inte gå så här många dagar! :P Men jag tror visst att det händer så mycket i mitt liv just nu, jag berättar kanske sedan någon gång.

♥ Fredag
Jag jobbade min sista dag och det var riktigt skönt. Fast vi fick jobba lite övertid då men det gjorde ju inget eftersom att det var sista dagen och man visste att man inte skulle behöva komma tillbaka :)
På kvällen då så kom våra grannar över och åt grillat. Och senare på kvällen kom S till K och M följde med också fatsän jag hade sagt åt honom att han inte skulle följa med. Men han struntade i mig! Jag själv hade lite andra saker för mig ;)

♥ Lördag
Jag var med mamma, pappa och issi på hembygdsgården och fikade 22 olika sorters kakor. Eller ja fikade inte så många eftersom att mer än hälften av dem tålde jag inte. Jag kan säga att det är nått för dom som gillar fika, man får ta av varje sort (alltså man får 22 kakor) för 50 kr :) Sehr gut!
På eftermiddagen släppte vi ut 4 kor. Och så kalvade Amanda en kvigkalv som ska heta Oxanna.
På kvällen for jag bort igen och kom inte hem förän strax innan 3 på natten. Och då var jag såklart utlåst! Men då vara bara att väcka upp hela huset för inte kunde ju stackars jag få stå ute i kylan.

♥ Söndag
Idag släppte vi ut 4 kor till, bl.a Simone. Min kära ko :D  Ja, jag har inte gjort så mycket mer vettigt idag :P

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Sv: Haha okej, tyckte det lät lite skumt ;)

Lyllo dig som har jobbat klart för sommaren ! Jag jobar till v. 33. :/

Snälla kan du följa länken i min blogg och bli medlem, det skulle hjälpa mig så otroligt mkt ! Vill så gärna få ett presentkort på ticnet så ja kan gå på diggiloo i sommar (a) <3

2009-07-07 @ 11:21:19
URL: http://www.magiskadagar.devote.se
Postat av: sandra

vem är s är det din kille???

2009-07-08 @ 19:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0