Tisdag

Idag har jag inte gjort nått speciellt. Jag vaknade inte förän
halv 12. Och sen har jag sutti vid datorn och hållit på med
min kära blogg lite. Ni kanske ser några förändringar?









Vid klockan 3 så ringde mamma till mig och sa att grannen behövde hjälp i lagårn. Jag gick dit och då hade alla
fjolårskalvar rymt. En del var i trädgården, en del uppe i skogen och 3 stycken satt fast i göseln. Så först var det bara att jaga in alla i lagårn och sedan skulle vi försöka få loss dom som satt fast i göseln. Och det var lättare sagt än gjort. Men efter någon timme så var alla 16 inne i lagårn igen. Men ingen kan fatta varför dom ska hoppa över kanten till göseln, det finns ju liksom inget för dom att göra där!

Ikväll cyklade mamma och jag till Gideå och tog in farmors post och vattnade hennes blommor eftersom att hon är bortrest. Och sedan cyklade vi tillbaka och stannade till hos min morbror.
Innan jag skulle hem så kom Fredrik och Mattias så jag pratade med dom ett tag. Och sedan tolkade jag med Mattias hem så jag slapp alla uppförsbackar :)
Och nu är han här och irriterar mig (eller irriterar får jag inte säga för han) och föresten så är det jag själv som sa åt han att han skulle komma hit så jag får väll skylla mig själv :P

Imorgon får jag inte sova ut så länge jag vill eftersom att jag ska åka moppe till stan med Mattias och Fredrik. Vi ska köra gokart tydligen. Fast jag ska nog inte göra det så jag tittar väll på istället :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0