Fredag

Jag är ledsen men jag har inte haft tid att blogga nu på två dagar. Jag har gjort en massa annat så att jag helt enkelt inte haft tid att vara vid datorn.

I onsdags jobbade jag hela dagen som vanligt. Och på kvällen var jag med Elisabeth eftersom att jag behövde prata med henne.

Igår jobbade jag såklart också hela dagen. Så nu är 5 dagar/en vecka avklarad. Bara 2 veckor kvar och sedan sommarlov på riktigt :D Igår kväll åkte jag och hela min familj till stan för att handla mat till midsommar. Så då gick den kvällen till det.

Idag ska jag hjälpa mamma med maten och sedan ikväll kommer några släktingar från Stockholm hit. Trevligt.

Ha en bra midsommar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0