Lördag

Igår kan jag inte säga att jag gjorde speciellt mycket. Vi hade några släktingar på middag, vi åt buffe som mamma och jag gjort. Rätt gott. Och till efterrätt jordgubbar och glass.
Efter maten for jag med Mattias och fiskade och sedan for vi hem till mig och åt tårta. Mer gjorde jag inte på självaste Midsommar :) Vad gjorde ni?

Idag gör jag inte heller speciellt mycket, men det är skönt. För jag hatar när jag har en massa att göra. Nu kan jag äntligen bara få ta det lugnt :) Ikväll ska vi bort och äta och sedan vet jag inte riktigt vad som händer. Det blir iaf ingen lagård. Jag har inte varit i lagårn på 4 dagar :O Jag börjar nästan fråga mig själv om jag blivit sjuk. Igår frågade rakt min granne om hon skulle måsta skriva ett avskedsbrev eftersom att jag inte varit där. Men jag har bara inte orkat och så har jag haft annat för mig. Men glömt lagårn har jag absolut inte gjort. Jag saknar den nu och kommer vara där mycket imorgon. Om jag inte får nått annat som måste göras ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0