Torsdag

Idag var jag ledig från skolan. Men jag klev upp halv 8 ändå eftersom att jag skulle på Isabelles brännboll som skulle börja klockan 9. Men sedan visade det sig att de inte skulle börja förrän 10. Ganska irriterande men..
Efter brännbollen (som inte var så speciellt kul att se på, dom slogs och bråkade bara mest. Och var sura) så for jag till farmor och fikade.

Ikväll ska jag först till lagårn och hjälpa till och sedan direkt åka på Isabells avslutning som börjar halv 8 tror jag :P

Imorgon ska jag börja jobba.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Kul att du börjar jobba ! :) Jag börjar på söndag ja :P

2009-06-12 @ 12:09:23
URL: http://www.magiskadagar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0