Torsdag

Nu är det bara en dag kvar på den här arbetsveckan och sedan är det bara en vecka kvar. Sedan har jag sommarlov på riktigt och det är efterlängat :D

Idag har jag varit ute i solen och värmen igen, det är varmt kan jag säga. Men aldrig att jag skulle börja klaga på värmen för jag älskar den. Enda tiden på året som jag slipper frysa :)

Igår badade jag för första gången iår :D Och det var inte alls kallt. Jag badade ikväll också och då hade jag termometern med mig och det var 22 grader. Jag som egentligen är en badkruka kan inte fattar att jag redan har badat.
Ifjol badade jag INGENTING på hela sommaren för att jag jämt tyckte att det var för kallt :P

Igår kväll när jag skulle kolla kvigorna som var ute på grannens gård i en hage så hade en utav dem hoppat ner i göseln och satt fast där och höll på att sjunka! Så det blev en snabbt räddning av henne eftersom att dom sjunker så snabbt och då dränks dom ju. Men hon klarade sig. Men när hon kom upp ur all skit så var hon inte vacker, hon är i vanliga fall alldeles vit men då var hon verkligen inte vit. Så det var bara att ta fram vattenslangen och spola av det dom gick.
Ikväll har jag inte varit där så jag vet inte hur hon mår nu ..

Kommentarer
Postat av: sandra

jag är glad att du inte fryser som du brukar =) =)

2009-06-26 @ 18:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0