Torsdag

Under hela förmiddagen så var min klass nere i metodköket och lagade mat. Jag, Josefin och Sandra gjorde ost och skinkpaj. En grupp gjorde tacos, en grupp friterad kyckling med ris, en grupp bröd och bål och den sista gruppen gjorde efterätten. Allt blev riktigt gott, jag var jätte mätt efteråt :) Jag gör gärna om det igen.

Nu efter maten så har vi egentligen natur men de är vi klara med så vi kom bara till början på lektionen och fick veta våra betyg och lämna tillbaka böckerna. Så imorgon blir det lite sovmorgon igen. Och så kommer vi att sluta 11.40 förhoppningsvis så då ska jag nog åka med pappa hem :) Det blir en skön fredag.

Igår kväll runt halv 9 följde jag med Mattias och Örjan ut med båten och fiska. Och såklart så började det regna bara ett tag efter att dom hade hämtat mig. Först var det inte så mycket bara typ duggregn. Men innan jag kom hem runt halv 11 var jag ganska blöt! Mina skor var genomblöta, likaså mina byxor. Jackan som jag hade var vattentät som tur var så halva jag var torr. Mina byxor var även full med lera eftersom att jag åkte fyrhjuling med Mattias tillbaka hem och så lyckades jag väll få det på byxorna och skorna. Och faktiskt även i ansiktet. Haha, jag kan lova att jag såg ut som ett troll när jag kom hem. Ochh fy vad duschen var skön då :D Jag hade stor lust att stå där hela natten! Men än fast det var extremt blött så hade jag kul ändå :D Huvusaken det, eller hur? :)

Ikväll ska jag till lagårn och sedan ska jag försöka göra klart mina reflektioner om hjärtsvikt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0