Fredag

Nu har jag helg, äntligen :D Ska bli skönt att få sovmorgon i 3 dagar. Jag är inte ledig på måndag men jag börjar kl 14.00 så då får jag ju sova :) Det är det bästa med att jobba kväll, man blir inte så trött. Men nackdelen är att då missar jag lagårn :/

Igår första dagen på praktiken gick det bara bra, min handledare är mycket trevlig och glad :) Och visade mig runt och förklarade allt jätte bra. Men det knäppa är att jag är placerad FEL!! Jag är på sjukhem igen, jag ska egentligen vara på ålderdomshem. Jag sa ju att jag vill vara i Björna, men då verkade Anette tro att jag skulle vara på sjukhem för det finns bode och där. Men jag tycker att hon ska ha kollat upp var jag var förra gången och sedan placera mig på ålderdomshem, men nu är det som det är. Och jag bryr mig inte!

Idag klev jag upp 5.30 :S Eftersom att jag började 6.45. Men det gick ändå ganska bra. Fast visst, jag är trött redan nu haha. På lunchen idag somnade jag i soffan också xD Och det brukar inte jag göra.

Ikväll ska jag se på Singingbe (stavning?) och sedan på utröstningen av let´s dance. Eller ja vi får se om jag tittar på programen, jag måste gå till lagårn igen för Antonia mår dålig. Hon kanske ska lamma? Jag har ingen aning.

Ha en bra helg både ni som är lediga och ni som jobbar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0