Lördag

Idag har jag inte så mycket att berätta eftersom att jag har jobbat hela dagen. Klev upp 5.30 och har sedan jobbad från 6.45-16.00 :)
Jag tycker att praktiken går bra och det är roligt, kanske för att jag har en bra handledare och alla andra i personalen är mycket trevliga. Men visst är det lite jobbigt att kliva upp på mornarna, men det går. Imorgon får jag sovmorgon :D

Efter maten gick jag till lagårn och imorse hade Melina lammat ett litet bagglamm som hon inte ville ta hand om från början. Antagligen så fattade hon inte att det var hennes eftersom att det är första gången hon lammar. Men nu ikväll fick Milton som han heter, äta. Så förhoppningsvis kommer det gå bra :)

Nu ikväll ska jag inte göra så mycket, se på tvn (robinsson?). Men jag ska också gå till lagårn igen och "övervaka!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0