Söndag

Snart är helgen slut, igen! Men det kommer ju nya som tur är. Men för mig dröjer det ett tag för nästa helg jobbar jag. Och sedan är det ju lov och då räknar jag in helgen i lovet ;) Jag kan faktiskt inte fatta att det snart är påsklov, tiden går för snabbt ibland även fast det är skönt att det här läsåret snart är slut.

Igår hade jag det trevligt på tackokvällen även fast det bara blev att sitta och äta och prata men det är ju också trevligt :D
Och för att jag höll i den där kvällen fick jag en blomma av föreningen som antagligen kommer att dö men det skiter jag i. Jag lyckas ändå alltid ta dö på blommor, t.o.m kaktusar. Då kan ni tänka er hur duktig jag är på att vattna :P

Igår kväll blev det också lite konstigt med tiden eftersom att vi ställde om klockan i natt. Så man tappade en timme ... Men det konstiga var att jag inte alls sov särskilt länge imorse. Jag vet inte vad som hänt med mig. Men antagligen är det väll för att jag vet att jag måste gå till lagårn och kolla xD Tidigt imorse hade det kommit ett lamm, Qvinton. Som tackan inte tar hand om, hon är dum tycker jag.
Idag ska jag gå till lagårn igen och så ska jag svara på Madeleines brev, jag har börjat lite redan. Och ikväll ska jag gå till lagårn igen (haha) för jag ska hjälpa till att ge dem kraftfoder, det har jag lovat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0