Tisdag & Onsdag

Igår hade jag varken tid eller ork att vara vid datorn så därför bloggade jag inget igår. Tråkigt va? Men nu har jag fått krafter igen.

Igår jobbade jag hela dagen och det har jag gjort idag också. Så nu är jag ledig imorgon :D Det är mycket skönt och uppskattat fast jag tycker det är kul att jobba :)

Igår kväll vart Mia lammsjuk så jag stannade hos hennes hela kvällen typ. Vid halv 9 fick hon ett jätte sött tacklamm som ska heta Lova. Hon är svart/grå med ett vitt huvud. Och runt ögonen har hon svarta ringar. Tänk på en panda :P Idag var det alldeles lugnt i lagårn och jag tror faktiskt att det kommer vara det hela helgen. Lika bra det eftersom att jag ändå jobbar.

Nu ska jag se på Andra avenyn som jag tyvärr missade igår ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0