Tisdag

Okej, jag blir galen på allt när jag ska försöka få till bloggen! Jag har fått till det mesta. Men när det gäller kommentarerna så har jag fått "postat av: namn" svart! Och bakgrunden är också svart. Kolla, så förstår ni! Kan någon säga mig vart man ändrar färg så att det blir vitt, för man vill ju gärna kunna se vem som har skickat kommentaren utan att behöva markera det.
 
Idag har det återigen varit en "inte något att göra" dag. Men det är ändå ganska skönt, jag slipper skolan iallafall :D

Jag har bara varit i lagårn fram och tillbaka och där händer det ingenting, inte försvånande.

Ikväll ska jag se på Andra avenyn :D

Kommentarer
Postat av: sandra

haha jag vet inte hur men gör men det är bara att testa sig fram =)/ sandra

2009-03-04 @ 17:49:05
URL: http://oviksbrud.blogg.se/
Postat av: sandra



jag förstår att du stör dej på det/ jag igen

2009-03-04 @ 17:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0