Torsdag & Fredag

Under torsdagen hände det inget speciellt så det var därför jag inte skrev igår.

Idag var jag ledig men jag klev upp 8 ändå för jag och mamma skulle iväg till stan och handla inför tacokvällen imorgon. Det blev ganska mycket tacosaker, haha!
Efter att vi hade handlat åkte vi på Ö&B och köpte plast tallrikar, glas, assietter .... och godis för 3,90 :D Det brukar inte finnas där men nu gjorde de det. Och det var bra och gott godis, jag lovar.
Sedan så var jag på skokanonen och köpte nya stövlar (till lagårn) för dom jag har nu har gått sönder så jag blir blöt när jag går i snö eller vatten :S Det fanns dåligt med fodrade stövlar där nu, men så hittade jag ett par röda för 200 kr. Och det spelar ju ingen roll vilken färg dom är huvudsaken att dom är hela och billiga för jag nöter ut dom så fort.

När jag kom hem har jag inte gjort så mycket, varit i lagårn. Och så ska jag såklart dit ikväll med!
Till Josefin och Sandra: Snart kan ni komma och hälsa på mig för nu finns det lamm och då fattas det bara kalvar men dom kommer snart också :P


Och så kan jag meddela att på onsdag ska jag, mamma och pappa gå och fixa så att jag kan övningsköra! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0