Fredag

Nu är fredagen skoldag också bortgjord och ingen mer skola förrän på måndag :D Det känns mycket bra med en helg igen. Fast konstigt nog så har jag inte längat allt så mycket efter den. Kanske för att jag måste på konfrimation hela helgen? Min lillasyster konfirmerar sig nämligen i helgen och då måste jag vara där eftersom att hon var på min konfirmation. Annars skulle det ju blir orättvist enligt henne.

Nu sitter jag kvar på skolan och väntar på att bussen ska gå, det är en halvtimme kvar. Så snart ska jag ner på busstationen. När jag kommer hem så ska jag nog gå och vila ett tag, det skulle behövas. Men om det blir så vet jag inte för jag lyckas alltid komma på något annat som jag borde göra. Och när man ligger och ska vila och börjar jag bara att tänka på en massa andra saker och så blir det ingen vila av alltihop :P Efter maten ska jag till lagårn en snabbis eftersom att jag sedan ska iväg till platsernas plats! Haha, oj vad "kul" det kommer bli.

Ha en bra helg :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en bra helg du med hoppad det går bra i runvik =)

2009-05-08 @ 19:03:49
Postat av: Anonym

Platsernas plats! haha :P Och låten är visst bra!

2009-05-09 @ 15:40:51
Postat av: josse

Hähä jag som skrev men det fattade du nog.

2009-05-09 @ 15:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0