Fredag

Idag har det kännts som lördagen hela dagen, men då är det skönt att sedan få inse att det faktiskt bara är fredag :D Och en ny månad dessutom, det är inte klokt vad månaderna går fort.

Idag har jag varit i stan, letat skor åt Isabelle och köpt hem pizza. Och imorse sov jag till halv 11, det var riktigt skönt att få ha en sovmorgon för det var ett tag sedan nu. Förra helgen blev ju som den blev.

Ikväll har jag varit i lagårn och sedan var jag med Elisabeth. Vi gick ut med Texas och sedan poppade vi popcorn som blev lite brände, men det hör mig till.

Imorgon ska jag på bröllop ...

Ha en trevlig helg :)

Blickarna som du mig sänder
tänder nå't varmt inom mig
det är nå't härligt som händer
som fångar och drar mig till dej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0