Hm?

Nog har jag försökt att glömma
Vakna upp och sluta drömma
Du följer varje steg jag tar
Skuggor slöjar mig om natten
Jag kan ännu höra skratten
Kom hem igen
Jag finns kvar här än

Säg att du har ångrat dig
Visst är du väl snart tillbaka
Säg att du har saknat mig
Lova mig att allting ordnar sig


Jag struntar i om stjärnor dör
Om solen inte längre lyser
Jag går ändå här och fryser
Min säng står bara tom och kall
Allt jag önskar är att höra
Hur du viskar i mitt öra
Du kommer hem
Hem till mig igen

Säg att du har ångrat dig
Visst är du väl snart tillbaka
Säg att du har saknat mig
Lova mig att allting ordnar sig


Du finns överallt, du dröjer kvar
Jag kan bara inte glömma dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0