Måndag

Idag har det varit en vanlig skoldag. Bara de att jag har varit så nervös hela förmiddagen inför det muntliga nationella som jag hade efter lunch. Men som tur var så fick jag ett Godkänt :) Inte g- den här gången heller utan ett helt vanligt G. Så nu är jag lugn! Jag hade nog inbillat mig att det där nationella provet skulle vara svårare än vad det var också.

På gympan idag skulle vi springa. Jag gjorde så gott jag kunde. Men ibland eller ganska ofta var jag faktiskt tvugen att gå eftersom att det gör så fruktansvärt ont när jag joggar :S I  vänstra höften såklart men den här gången även i högra benet eftersom att jag fortfarande har kvar min blåning och den ömmar ganska mycket.

När jag kommer hem idag så ska jag dirket åka och klippa mig. Men jag ska bara toppa och klippa upp det lite :P
Sedan när jag kommer hem därifrån så ska jag till lagårn och sedan sitter jag väll vid datorn. Jag tänker iaf inte träna inför matte provet imorgon för jag känner att jag kan det så pass bra ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0