Måndag

Idag har jag varit trött hela dagen och haft ont i armen :S Och jag kan inte fatta varför jag har så himla ont där, för det brukar jag inte ha. Men då kom mamma på att det kanske är för att jag har övningskört, jag kanske har hållit i ratten för hårt eller nått xD

Idag har det varit en vanlig skoldag, vi fick sluta tidigare så jag hann med bussen :D

Ikväll har jag inte gjort så mycket ... och jag orkar inte göra nått heller.

Till Josefin
Imorgon har vi friluftsdag och vi börjar inte förrän klockan 9.00 och då ska vi samlas i klassrummet. Anette och Ewa-Britt ska gå med oss upp till masten. Du ska ha med dig matsäck. Vi kommer att sluta runt 13.00-13.30.
Idag har vi inte gjort så mycket. Börjat att skriva dikter på svenskan, något för dig va? Vi fick tillbaka nationella och matteproven. Och så på med grund fortsatte jag och Sandra med arbetet. Vi började med planschen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0