Måndag

Äntligen är måndagen över för den här veckan. Eller ja, själva dagen är ju inte slut med skoldagen. Nu väntar jag på min granne som jag ska åka hem med eftersom att jag missar bussen precis då jag slutar 15.10. Tråkigt men sant!

Idag har det varit vanliga lektioner. På idrotten kunde jag inte vara med p.g.a min höft/ben som även idag gör väldigt ont. Så jag fick räkna poäng istället. Efter att ha stått stilla i en timme med en tunn jacka, inga vantar i dagens kyla så var jag alldeles frysen. Och fortfarande har jag inte fått upp den riktiga värmen, illa! Så nu blir jag väll förkyld på alltihop!!

På eftermiddagen har jag ärligt talat inte gjort ett dugg. På engelskan blev det inte gjort speciellt mycket, jag letade några ord i en ordbok i kanske 10 minuter, sedan satt jag och prata med Josefin och Sandra. Och på matten likaså. Sedan på sista timmen skrev jag bara det som skulle skrivas, men det känndes onödigt eftersom att jag aldrig läser anteckningar sedan. Det går ju mycket bättre att läsa i boken.

Ikväll ska jag svara på Madeleine´s brev (om jag hinner vill säga) och så ska jag slå in Sandras present. Och självklart ocksågå till lagårn, men det kanske jag egentligen inte ska behöva skriva för ni vet ju ändå att jag går dit varje dag vid de här laget. Så det kanske är bättre att skriva att jag inte ska till lagårn om det skulle vara så, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0