Onsdag

Nu är mer än halva veckan bortgjord, skönt :D Nu är det bara torsdag och fredag kvar och de dagarna brukar gå fortfare, kanske för att helgen kommer närmare? Eller så är det för att man slutar tidigare? Inte vet jag.

Idag började jag inte förrän 9.40 så jag åkte med min granne till skolan, fast jag kom ändå på skolan tidigt så jag gick ner till biblioteket och läste lite ur medicinsk grundkurs.
På engelskan såg vi på någon film. Efter lunch hade jag medicinsk grundkurs och mänken och dom lektionerna gick ganska fort :)

Efter vi slutade så jag jag Josefin och Sandra och fikade. Och då råkade Sandra söla ut sin latte, men det gjorde inget för jag fick mig ett gott skratt och hon fick ändå en ny :D Uh´s personal är bra.
Och så kan jag meddela att jag haft mina glasögon HELA dagen, jag är så nöjd över mig själv :)

Ikväll ska jag inte göra något utöver det vanliga ... gå och lägg mig tidigt kanske vore en bra ide?

Kommentarer
Postat av: sandra

haha ja dom var värkligen snälla vill värkligen tacka dom =) ja du var duktig som har haft dom hela dagen

2009-05-13 @ 18:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0