Onsdag

Helg :D Det känns så otroligt skönt med en extra lång helg. På fredag kommer det kännas som söndag men då kommer man blir glad när man inser att det fortfarande är 2 dagar kver utav helgen :D

Idag har det varit en vanlig dag. Jag började inte förrän 9.40 idag också så jag kom senare till skolan. Och egentligen så skulle jag sluta 13.50 men bara för att en lärare är knäpp så slutade jag inte förrän 14.15!

Jag förstår inte hur hon kan vara lärare?! Man ska väll tycka att det är roligt på lektioerna och att man lär sig något. Och det är väll lite utav lärarens uppgifter, eller? Men denna lärare är så dålig! Hon förklarar konstigt och tror att man redan kan allt innan hon ens har börjat. Vi är väll i skolan för att lära oss saker? Om vi redan kunde allt varför är vi då där? Så när hon frågar en sak och ingen kan ska hon väll inte blir sur för det!! Och så håller hon tider jätte noga, man får inte hålla på med något annat under lektionen för då blir hon vansinning och man måste vara knäpp tyst. BLÄ! Jag önskar att man på något vis kunde få henne att sluta där .. men det går nog inte!

Ikväll har jag gjort lagårn och det gick bra :) Inga nya kalvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0