Söndag

Igår hade jag inte tid att skriva något inlägg, tyvärr! Men jag får väll försöka skriva nu istället om allt som hänt. :P

På fredagkväll for jag som sagt var till Rundvik. Jag fick åka traktor och så fick jag kaffe, trevligt! Det var faktiskt så trevligt att jag bestämde mig för att följa med på lördagen också :)

Lördag:
Jag vaknade tidigt även fast jag hade varit upp sent kvällen innan. Klockan 2 skulle jag fara på K konfirmation så jag gjorde mig iordning inför det. Själva konfirmationen tog typ 2 timmar och sedan när vi kom hem så skulle vi äta. Så sorgligt nog missade jag lagårn igår. Men jag överlevde ändå.
Sedan klockan 8 åkte jag till Rundvik igen med E och M, den här gången med lastbil. Alla här hemma tyckte att det var jätte kul att jag for iväg för hela familjen stod ute på altanen när vi for och gjorde typ vågen, hahahaha!
När jag kom hem inatt (ja, de blir länge där) så upptäckte jag att jag hade ont i mitt högra ben och då fick jag lov att kolla vad det var som gjorde ont. Och det var ett stort blåmärke där :D M höll tydligen på att ta död på mig i traktor för det måste ha kommit ifrån när han råkade köra in i en sak och det tog tvärstopp. Jag flög väll in i nått med benet då. Men allra värst är det inte.
Och Josefin det var mycket illa att du inte svarade när vi ringde igår kväll :P:P:P:P

Söndag:
Idag har jag inte så mycket för mig. Jag går till lagårn och tar igen det jag missade igår ;) Och så kan jag meddela att kalven som föddes i torsdags heter Emil och han är verkligen en riktig buse. Så han har nog ändå fått ett passande namn :)
Ikväll ska vi äta smörgåstårta. Den är både för att K har konfirmerat sig och för att pappa fyller år idag :D

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Låter som en ganska trevlig helg! Ser att du skaffat ny blogg! Fin! :)

Har svarat på ditt brev så du kanske får det idag eller imorn.



Sv: Ja har inte ni oxå så grönt , det är ju maj ?! :)

2009-05-11 @ 12:55:10
URL: http://www.magiskadagar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0