Söndag

Idag har jag inte gjort så mycket. Iallafall inte gjort något speciellt, man gör väll alltid något så det kanske är konstigt att säga det. Jag har läst lite av boken som vi håller på att läsa i mänken och så har jag varit ute.

Och så kan jag meddela att jag inte mår bra nu! På eftermiddagen fick jag ont i höften, som jag kan få lite nu och då :/ Nu har smärtan gått ner mot benet också och det gör så fruktansvärt ont. Det är synd att de inte går att beskriva hur ont det gör. Jag hatar verkligen detta, varför har jag så här ont och bara är 17 år? Nu kan jag inte göra något, bara gå lugnt. När jag skulle klättra över en grind i lagårn gjorde t.o.m det ont! Jag blir så ARG!


Skola imorgon och det känns sådär ... Det har varit så skönt nu att ha en extra lång helg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0