Tisdag

Idag var det friluftsdag. Vi skulle gå gula leden upp till masten på åsberget. Det gick ganska fort, men det var lite jobbigt iallafall när det var uppför. Vägen tillbaka fick vi gå själva. Sandra och jag gick väll antagligen ganska snabbt eller nått. För vi var tillbaka halv 12 och så var det bara att vänta på bussen i 3 ½ timme :/
Men Sandra och jag for och fikade och sedan kom Maria, så på sätt och vis så gick tiden ganska fort ändå.

I bussen satt jag med Mattias och då sa han åt mig att jag skulle följa med på cykligen som är varje tisdagkväll så det är vad jag har gjort ikväll. Ingenting utav boken är gjort! Jag skäms, men de blir att ta itu med det imorgon eftersom att vi inte börjar förrän klockan 10 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0