Tisdag

Nu sitter jag och har engelska. Jag ska skriva en berättelse med vårdord. Det går framåt sakta med säkert. Men jag är så himla hungrig att jag typ inte orkar skriva så mycket :P Jag blir jämt hunrig när jag vet att det är god mat. Och det är de idag för det är makaroner och köttfärsås och jag ÄLSKAR allt med pasta. det spelar ingen roll vad det är till. Allt är gott.
Hemma kokar jag alltid nudlar, eller inte alltid men väldigt ofta. Dem kan man äta som de är :D Bara att he på lite ketchup.

Efter lunch har vi svenska och då ska vi fortsätta att skriva på våran isländska saga. Haha  min kommer inte att bli bra, men det skiter jag faktiskt i. För det är så himla tråkigt att skriva den där sagan.

Efter skolan så ska jag åka hem med 3 bussen, så jag är hemme tidigt idag :D Imorgon ska jag kanske åka med grannen till skolan eftersom att jag inte börjar förrän 9.40. Så då får man sova en halvtimme längre. Jag tror inte att man blir nå mindre trött av det men .. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0