Torsdag

Idag har det inte hänt så speicellt mycket. På förmiddagen hade vi mänken och redovisade boken och det gick väll ganska bra, vi blev klara snabbt. Kanske alldeles för snabbt. Och på eftermiddagen hade vi natur och då blev jag Josefin och Sandra klara med staden så vi slutade strax efter 1. Och imorgon får vi sovmorgon eftersom att vi inte behöver ha natur då :D Under den här veckan har jag bara börjat normal tid två dagar och det är ovanligt men ganska skönt :D Nog för att jag ändå bara får sova en timme extra.

När jag kom hem så åt jag mackor och sedan gick jag och la mig i solstolen på altan och somnade där i typ 1 timme. Det var riktigt skönt. Och sedan gick jag till lagårn. Nu ska jag bara ta det lugnt, första kvällen nu på ett tag då jag inte har något planerat, det gillas :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0