Fredag

Äntligen fredag, nog för att veckan ändå har gått snabbt. Men det är alltid ändå så skönt när det blir fredag.
Idag slutar jag tidigt också för att vi inte har någon samhällkunskap sista timmen. Så då hinner jag med 13.55 bussen idag. Mycket bra!

När jag kommer hem har jag fullt upp en stund. Jag måste baka 2 kladdkakor, hacka grönsaker, duka, duscha och säkert en massa annat också. För klockan 6 ska jag ha middag med mina killkompisar. Vi blir 6 stycken som ska slåss om maten. Sedan ska vi köra singstar och se vem som egentligen är bäst. Eller snarare kanske vi ska kolla vem som är sämst för dom brukar inte vara så duktiga på att sjunga ;)

Ha en bra helg! :)


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Hoppas du får en trevlig kväll! :)

2009-11-13 @ 16:40:19
URL: http://cassandraajjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0