Fredag

Fredag igen, det är egentligen inte klokt vad veckorna går snabbt. Nog för att helgerna också går snabbt men ändå. Nu är det bara 4 hela veckor kvar fram till jul.

Igår kväll åkte jag som sagt var till Örjan direkt med bussen och var hos honom hela kvällen. Vi åt morotsoppa som var extremt god, än fast man var proppmätt så ville man ha mera. Sedan så såg vi på tvn och bara myste. Vid klockan 9 nattade jag ner honom och åkte hem.
Igår kväll vann också Modo äver Luleå med 4-0, nu har det kanske äntligen börjat vända för dem. Det var nog riktigt bra att Foppa kom tillbaka. Det är bara att hoppas på att dom fortsätter såhär nu :)

Imorse hade jag ingen första lektion men jag var tvungen att ta den vanliga bussen ändå eftersom att jag inte hade någon skjuts till stan. Så jag satt nere i biblioteket och fördrev tiden. Nu har jag lunch och därför sitter jag i biblioteket igen. Jag har 3 lektioner kvar innan det är slut på dagen. Då ska jag fika med Sandra och kanske Josefin. Och sedan bara vänta på bussen.






Kommentarer
Postat av: Cassandra

Sv: Ja, verkligen!

2009-11-20 @ 17:32:19
URL: http://cassandraajjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0