Fredag

Äntligen fredag igen! Nog för att den här veckan har gått fort men det är ändå riktig skönt med helg. I helgen ska jag inte göra så speciellt mycket. Det blir väll att sitta och göra matte, träna inför provet i Barn under första levandsåret och så måste jag göra det sista på mitt arbete på Självkänsla och inlärning. På söndag blir det nog tårta och så eftersom att det är Fars dag. Och så kommer vi säkert att åka iväg till morfar under dagen och han brukar alltid köpa en massa go fika.

Nu har jag precis ätit lunch och sitter nere i bibiliotekt och väntar på att lektionen ska börja. Nu på eftermiddagen har jag 3 lektioner så jag slutar inte förrän 14.50. När vi har slutat ska jag, Sandra och kanske Josefin gå och fika på Uh som vanligt. Sedan ska jag bara vänta på bussen. Idag ska jag också åka direkt hem till Örjan, fast vi ska inte vara där länge. Han ska bara packa ihop några saker som han ska ha med sig till Kärrsjö i helgen sedan ska vi bort till mig och äta. Mamma ska göra pitabröd eftersom att hon likst har eldat upp sedan hon gjorde tunnbröd. Så det blir säkert riktigt gott :) Sedan åker Örjan iväg till Kärrsjö och kommer hem på söndag kväll så honom får jag klara mig utan i helgen. Men det ska väll gå det med.

Igår kväll var jag och Örjan och smakade på tunnbrödet som mamma hade bakat. Vi fick äta de som var alldeles nygräddade så smöret smälte när man bredde på det. Och till drack vi kall mjölk, bättre kunde det inte ha blivit.



Kommentarer
Postat av: Cassandra

Vi slutar 14:40 på fredagar. :) Peter har ju ändrat i schemat. :)

2009-11-06 @ 11:28:54
URL: http://cassandraajjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0