Måndag

Igår blev det inget inlägg för det var så mycket annat då. På förmiddagen åkte vi iväg till morfar och firade honom, vi fick fika och så där. Sedan på eftermiddagen åkte vi till sjukhuset till pappa och firade honom. Han fick en tröja av Karoline och mig, lotter av oss alla 3 och tidningar. Efter vi hade varit där for vi och köpte pizza och tog hem :)

På kvällen gick jag till lagårn för att kolla hur det var där och det var väll som vanligt. När jag sedan kom hem fick jag ta en snabb dusch och sedan kom Örjan hem från Kärrsjö och då hämtade han mig. Så jag sov hos honom inatt.

Nu är jag på skolan igen. Det känns som att helgen aldrig har varit för jag hann verkligen inte göra något som jag hade tänkt det blev bara att vara i stan hela helgen känns det som. Iallafall så har jag haft första lektionen nu och nu sitter jag och väntar på att andra lektionen ska börja men det är 50 minuter kvar. Som vanligt slutar jag 13.30 och då åker jag hem. Skönt! Då åker jag direkt till Örjan för han ska hämta några saker och sedan åker vi hem till mig och blir där hela kvällen och natten, mysigt :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0