Måndag

Imorse hade jag provet i barn under första levnadsåret. Jag hade absolut inte tränat mycket alls som jag nämnt. Men provet gick ganska så bra ändå, jag skrev på allt så jag får hoppas på det bästa. Ett G lär jag ju få iallafall :) Får se när jag får tillbaka. Det känns som om vi gjort ett antal prov på sistone som vi inte fått tillbaka. Typ provet som vi gjorde i medicin för flera veckor sedan, det tycker jag att vi borde få tillbaka nu. Eller hur? Man vill ju veta hur det har gått. Lärare kan vara riktigt sega på att rätt prov, jag tycker att dom också borde ha lite press på sig. Dom bör ju förstå att vi vill ha tillbaka ett prov ganska snabbt. Men det kanske inte är så självklart för dem?

Resten av dagen gick faktiskt rätt så fort, kanske för att det inte var så speciellt anstängande lektioner. När vi slutade (halv 2) åkte jag hem som vanligt så jag var hemma kvart över 2. Då fikade jag, mycket gott eftersom att jag var rätt så hungrig. Det var blä mat på skolan idag, biff och potatis :/ Jag HATAR det och då är det synd att det ofta är biff eller köttbullar. Men men ...

Klockan halv 4 var jag och klippte mig men det syns inte så mycket, kanske att det är lite kortare. Jag vet inte. Nu ska jag strax äta och sedan ska jag dammsuga mitt rum, ta itu med en läxa, se på Andra avenyn som jag missade förra veckan och till sist duscha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0