Måndag

Nu är det måndag igen, allting går extremt snabbt. I helgen har jag varit med Örjan i Kärrsjö så därför har jag inte kunnat blogga. Vi har hjälp hans pappa att flytta och vi ska dit nästa helg och fortsätta :)

Jag måste och få berätta att jag blev EXTREMT glad i helgen. I lördags så läste jag på OLW´s ostkrockar bara för kul och då upptäckte jag att det inte längre står "Kan innehålla spår av nötter" på påsen. Det innebär alltså att jag kunde äta dem utan problem :D:D Jag har inte ätit det på 5 år så det går inte att beskriva hur goda dom var och hur glad jag är över att jag kan äta dem igen :D

Imorse hade jag ingen lektion men eftersom att jag inte kan ta någon annan buss så kom jag till stan 8 som vanligt ändå, men då gick jag till mammas moster och väntade hos henne. Då fick jag också fika där ;)
Nu har jag social omsorg och håller på att skriva om LVU/LVM och det går väll rätt så bra. Idag slutar jag som vanligt halv 2 och då åker jag hem direkt med pappa, mamma och Örjan. Och så stannar jag hos Örjan ikväll och inatt, mycket trevligt :)

Det här hände utöver det vanliga förra veckan (v.48):

• Fikat med Mattias
• Var ledig på onsdag

•Jag och Örjan har varit tillsammans i 4 månader (25:e)
•Var i Kärrsjö

•Första advent


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0