Måndag

I skolan igen och det känns ..... inte jätte bra. För jag tycker att skolan har blivit på tråkig på sista tiden eftersom att det känns som om vi inte längre har några lektioner. Imorse hade jag sovmorgon till 10 men jag åkte ändå iväg imorse till skolan för att kunna träna lite grann på provet som vi ska ha imorgon om utvecklingsstörning.
Sedan hade vi social omsorg och då kom Maria från Hoppets stjärna och berättade om det. Nu har jag lunch och sitter nere i biblioteket och väntar på att vi ska börja samhällskunskapen. För efter den lektionen slutar jag och då ska pappa hämta mig så jag kommer hem ganska snabbt idag. Eller hem kommer jag inte för jag ska till Örjan som vanligt och där kommer jag antagligen att vara hela veckan lång, så nu vet ni det.


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Vad mysigt att du ska vara hos Örjan! :)



Jag håller med dig om det där med lektionerna... Det är sällan en dag följer schemat...

2009-11-02 @ 12:08:27
URL: http://cassandraajjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0