Onsdag

Nu sitter jag och väntar på att börja första lektionen för idag, 9.50. Vi arbetar fortfarande självständigt under självkänsla och inlärning så därför har jag inte haft någon lektion nu på morgonen. Jag har istället suttit och läst lite ur boken men det känns ändå som att jag inte kommer någonstans. Jag måste verkligen sätta mig och läsa ikväll så att jag börjar komma mot slutet.

Igår blev det en ganska så sen kväll för Örjan var i garaget så länge. Vid halv 10 gick jag och frågade honom om han skulle vara vaken halva natten. Jag fick inget direkt svar på det så jag sa istället åt honom att han skulle komma in. Men det slutade med att jag ändå fick vänta där i 1 timme innan kan äntligen gick in. Och sedan när vi kom in igen dröjde det ju ett tag innan vi gick och sov också... Så jag känner mig ganska trött idag.

Men idag är det inte heller en så speciellt dryg och lång dag, så det är ju bra. Jag har bara 3 lektioner och slutar 14.20 :) På sista lektionen har vi tand Eva igen. Efter skolan ska jag ner på stan och byta batteri i min klocka. Jag har varit utan batteri sedan i fredags och jag känner mig så handikappad när jag inte kan kolla vad klockan är. Eller visst jag kan kolla på mobilen men jag är alltid så van att bara kolla på armen så därför känns det så konstigt. Jag har också insett att det är inte många ungdomar som har klockor men jag har haft det så länge jag har kunnat klockan och jag tänker fortsätta med det också. Man blir helt beroende av den. Utan klocka är man inte mycket! Efter att jag har gjort det ska jag köpa några småsaker och sedan blir det väll bara att försöka fördriva tiden tills bussen går 16.10.


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Sv: Ja, han är toppen! :) Det är bra med pappor som ställer upp! :)

2009-11-04 @ 11:14:22
URL: http://cassandraajjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0