Tisdag

Idag var det en rätt så lugn dag. Först forsatte vi vara att skriva om Lss lagen och sedan hade vi psykologi och gjorde en massa saker. Vid halv 2 slutade vi och då fördrev jag tiden med Mattias tills bussen gick 3. Han är helt knäppt och de är det som gör att det är så roligt att umgås med honom.
Örjan följde mig direkt hem från skolan och åt här, sedan stannade han ett tag för att jag ville prata. Men han hade inte tid tydligen för jag hann då inte säga allt som jag ville säga. Så resten får jag ta med honom imorgon för då ska jag till honom direkt när han kommer hem från Rundvik.

Jag kan också meddela att imorgon är jag ledig. För vi har egna studider på eftermiddagen och på första lektionen har jag fått ett arbeta att göra och då är det bara en lektion kvar och det känns inte värt att fara för det speciellt inte när vi arbetar med ett självständigt arbeta där också. Så imorgon är jag hemma, rätt så skönt faktiskt :)

(Bild från förra året)


Kommentarer
Postat av: sandra

jag länktar till snön vill ha den nuuuuuuu =(

2009-11-25 @ 18:15:43
URL: http://oviksbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0