Torsdag

Nu är jag hemma efter en dag i skolan igen. Fast idag var det inte heller någon dryg dag. Jag hade 2 lektioner på efter lunch hade vi idrott och sedan slutade jag 12.40 :D Ganska så skönt faktiskt. Och då kom pappa och hämtade mig. Då fick jag övningsköra hem också, i snöstormen. Nämen snöstorm är det väll inte men riktigt bra väder är det ju inte heller. Vägen var ganska så slaskig och man kunde inte köra så jätte fort.
Men roligt iallafall att det kommit lite snö så man känner att det börjar närma sig vintern. Nog för att jag inte gillar vinter överdrivet mycket men.

När jag kom hem åkte vi först bort till föreningens bagarstuga för mamma håller på att baka tunnbröd där idag :) Jag fick äta två mackor och det var riktigt gott. Senare ikväll ska jag och Örjan dit och kolla hur det går och då får man smaka mera. Då kanske hon t.o.m har gräddat hällakakorna så att man får smaka dom också. Det är så otroligt gott om man får bre på smör på en nygräddad hällakaka.

Nu ska jag sätta mig och försöka läsa det sista ur Flyga drake så att jag har läst ut den tills imorgon. Klockan 5 ska jag vara borta hos Örjan för då kommer han hem med bussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0