En kväll i grusgropen

Igår kväll skulle ju som sagt Örjan komma och hämta mig, vilket han gjorde också. Men han skulle iväg och jobba igen så jag fick följa med han då. Han jobbar med att sikta sand. Så han kör en traktor fram och tillbaka och siktar sanden som sedan ska lastas på en lastbil och köras iväg med och användas under vintern som sandnings sand ute på vägarna. Så jag fick sitta i traktorn med honom några timmar igår kväll men det led jag inte av. För vi hann prata ganska mycket vilket vi sällan hinner i vanliga fall. Vi brukar alltid ha fullt upp med andra saker så vi hinner typ aldrig ta några långa samtal. Sedan när vi kom hem var det bara att krypa ner i sängen direkt.

Idag är det en vanlig fredag, med lite små dryga lektioner. Men det får gå. Efter skolan ska jag, Josefin och Sandra gå och fika som vi nästan alltid gör på fredagar. Sedan ska jag åka hem till Örjan med bussen och vara med honom ikväll :)

Jag vet inte om ja hinner skriva ett inlägg ikväll också så jag säger det nu. Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0