En lektion ...

Idag hade vi bara en lektion! Vi hade ingen matte för läraren var inte där, så då hade vi hål fram till 12 då bussen skulle gå. Lite drygt var det att vänta på länge men man är ändå ganska van med att vänta nu för tiden. Så det gick väll rätt så bra ändå.

Ute i Svedjeholmen fick vi prova på några saker. HLR som var lite roligt. Sedan var det en "gubbe" som pratade och han var riktigt rolig för helt plöstligt så började han berätta om sin mössa och att han såg ut som en kärring i den. Haha. Sedan hade vi amulans då fick vi ta hand om en cykelolycka och ett bråk på en fest typ.
Sistsa stationen var att släcka en bil med en brandsläckare och att släcka en docka med en filt.
Bussen gick hem 10 i 3 så precis när den stannade vid Nola kom min buss bakom så jag kunde bara kliva på den och åka direkt hem, lyx! Så nu har jag precis ätit och om ett tag kommer Örjan och hämtar mig. Det kan inte bli så mycket bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0